Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

22 case studies στο 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Marketing Week Online | 26 Μαρτίου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών από τη Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Πέμπτη 22 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, με την παρουσία άνω των 250 ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών του customer service και άλλων διευθύνσεων.

Πώς η σωστή εξυπηρέτηση δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να «κατακτηθεί» το μυαλό και η καρδιά του πελάτη; Απαντώντας στο παραπάνω ερώτημα, παρουσιάστηκαν στο συνέδριο 22 διαφορετικά case studies, με στόχο να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης, καταφέρνουν να εκπληρώσουν τον διπλό στόχο, τόσο της ικανοποίησης του πελάτη όσο και της συγκράτησης ή ένταξής του στο πελατολόγιο.

Στο συνέδριο παρουσίασαν τις καλές πρακτικές τους οι: όμιλος Affidea, Athens International Airport, Avin Oil, Cosmos Sport, Daikin Hellas, Δήμος Τρικκαίων, Dpam, Εθνική Τράπεζα, Fresh Line, IQOS / Παπαστράτος, Kallichoron Art Boutique Hotel, Kord Group, Luxury Yacht Concierge, Nespresso Hellas, Ninemia Stay & Play, OPEL Hellas, Optimal HR Group, όμιλος ΟΤΕ, Playmobil, Stanley Black & Decker, TEMES / Costa Navarino, The Happy Art και όμιλος Χρυσή Ευκαιρία. Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Cosmote.

  • ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2008 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team