Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

Επίκαιρα και σημαντικά θέματα για την εκπαίδευση στο customer service

HR Pro Online | 27 Φεβρουαρίου 2018 | 10:17 Γράφει το HR Pro  Online Team Topics: Conferences,News

Στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», τον Μάρτιο, θα παρουσιάσουν case studies για σημαντικά θέματα που απασχολούν την εξυπηρέτηση πελατών, την πελατοκεντρική κουλτούρα και την εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση, σήμερα.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Πιερράκος, Supervisor, Quality & Information Services στο Athens International Airport, θα αναλύσει το επίκαιρο θέμα του GDPR σε σχέση με τη διαχείριση παραπόνων. Η Λίλιαν Τσέρτου, Talent and Career Development Senior Consultant, θα αναλύσει το ABC strategic advantage της OPEL HELLAS στην υπηρεσία του After Sales. H Νάνσυ Σαραντίδου, η πολύπειρη Head Trainer των καταστημάτων Freshline, θα παρουσιάσει την καλή πρακτική της εταιρείας στην εκπαίδευση προσωπικού με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση. Ο Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη Χρυσή Ευκαιρία θα αναφερθεί στο trend του πελατοκεντρισμού και της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης με το case study «make a customer, not a sale!».

Ένα ενδιαφέρον και διαφορετικό case study πρόκειται να παρουσιάσει ο Χρήστος Καρακασίδης, συνιδρυτής του THE HAPPY ART, αναφορικά με την πραγματοποίηση και καθιέρωση των sensory friendly προβολών για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελάτη που λαμβάνουν άτομα στο φάσμα του αυτισμού και άτομα με αισθητηριακά προβλήματα, με ζητούμενο την αναθεώρηση προσέγγισης και την αλλαγή νοοτροπίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη-ΑμεΑ. Τέλος, αναμένονται με ενδιαφέρον τα case studies από τον Όμιλο ΟΤΕ, την Stanley Black & Decker, την IQOS, τη NESPRESSO HELLAS, την BERGMANN KORD, την Cosmos Sport, την TEMES / Costa Navarino και αρκετές ακόμα επιχειρήσεις. Πληροφορίες για το συνέδριο: www.customerconference.gr.

  • ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2008 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team