Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018

09:00 - 09:30

Registration - Coffee

09:30 - 10:00

Καλωσόρισμα - Χαιρετισμός

  • Βασίλης Καφίρης, Conference Producer, Boussias Communications
  • Frank Thibaut, Πρόεδρος, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)
10:00 - 11:30 Ενότητα 1

"Καινοτομία στο yacht concierge"

    Georgette Alithinos, European Director, IAC, Luxury Yacht Concierge

"Customer Experience vs Price War"

    Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer, Cosmos Sport S.A.

"Costa Navarino mobile application"

    Γιώργος Βελλίδης, Senior Marketing Manager, TEMES S.A. developers of Costa Navarino

"Από το όνειρο, στην κορυφή. μια Ζωή δρόμος"

    Ντέμη Δημητρακοπούλου, Ιδιοκτήτρια, Ninemia Stay & Play

"Τα αποτελέσματα 2 ετών από την εφαρμογή του i-bank pass"

    Χρυσούλα Δημητρίου, Τομεάρχης Διεύθυνσης Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, Εθνική Τράπεζα

"Η εξυπηρέτηση των μικρών και των μεγάλων επισκεπτών στο Playmobil FunPark"

  • Ειρήνη Εφραιμίδη, Marketing Manager, PLAYMOBIL
  • Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group
11:30 - 12:00

Διάλειμμα

12:00 - 13:30 Ενότητα 2

"Εκπαίδευση καταναλωτών σε νέα κατηγορία προϊόντος μέσω της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης"

    Αθηνά Καλαντζή, Head of Digital Strategy & Customer Care, IQOS

"Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης «AVIN κερδίζω»"

    Κωνσταντίνος Καραθανάσης, Marketing Manager, AVIN OIL

"Η αναθεώρηση προσέγγισης και η αλλαγή νοοτροπίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη-ΑμεΑ"

    Χρήστος Καρακασίδης, Ιδρυτής, THE HAPPY ART

"Πώς η Εξυπηρέτηση Πελατών συνδυάζει την αιχμή της τεχνολογίας με την ενσυναίσθηση σε μια ξεχωριστή αρμονία"

    Χρήστος Κατρισιώσης, Υποδιευθυντής Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής, Όμιλος ΟΤΕ

"e-trikala για την εξυπηρέτηση του πολίτη"

    Γιάννης Κωτούλας, Πρόεδρος e-trikala, Δήμος Τρικκαίων

"Η μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης στα concept stores Blue Dealer Plus"

    Ηλίας Κατσούλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Daikin Hellas
13:30 - 14:30

Ελαφρύ γεύμα

14:30 - 15:45 Ενότητα 3

"Πώς οι ιστορίες μας έγιναν όραμα και πώς το όραμά μας αγκαλιάζει τους πελάτες μας."

    Μαρία Κολοκυθά, HR Manager Greece & Cyprus, DPAM

"Make a customer, not a sale!"

    Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Χρυσή Ευκαιρία Group

"H εξυπηρέτηση πελατών του εξωτερικού στο πλαίσιο του Ιατρικού Τουρισμού"

    Βαρδής Κορδεράς, Vice President & General Manager, KORD GROUP

"Η σπουδαιότητα του branding για τα boutique hotels - αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και social media"

    Μαρία Μαυρουδή, Hotel Manager, Kallichoron Art Boutique Hotel

"GDPR σε σχέση με τη διαχείριση παραπόνων"

    Γιώργος Πιερράκος, Supervisor, Quality & Information Services, Athens International Airport
15:45 - 17:00 Ενότητα 4

"Doing business with heart : Ένα εξατομικευμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που συνδυάζει το customer experience με το χτίσιμο της πελατειακής σχέσης"

    Νάνσυ Σαραντίδου, Head Trainer, Fresh Line

"Via appia"

    Άννα Στεργίου, National Boutique Manager, NESPRESSO HELLAS

"Δουλειά μας το Sell-out όχι μόνο το Sell-in : Πώς θα βοηθήσουμε τον πελάτη μας να μείνει επίκαιρος"

    Μαριέλ Τόμας, Γενική Διευθύντρια, STANLEY BLACK & DECKER

"Εικαστικές παρεμβάσεις και οργανικές φόρμες στα Κέντρα Πρωτοβάθμιας Υγείας"

    Μιχάλης Β. Τορνάρης, Υπεύθυνος Κατασκευών και Υποδομών, Όμιλος Affidea

"Το ABC strategic advantage της OPEL HELLAS στην υπηρεσία του After Sales"

    Λίλιαν Τσέρτου, Talent and Career Development Senior Consultant
17:00 - 17:10

Παρουσίαση του word cloud για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2008 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team